believing stories only hearts can tell

så va snart helgen slut och det känns ju sådär men känner ändå att jag har hunnit ha förjävla kul med mina vänner! i fredagskväll va vi ett gäng människor här hemma som sagt, väldigt kul även fast vissa twister kom med, känner nu efteråt att jag betedde mig lite dåligt, men det gjorde ju dock andra också så. min finaste stannade sedan här och igår gick vi inte upp förns vid 2. sen vid fem begav jag mig till klara där det väntades myskväll med bästa tjejerna, trerätters, massa godis, skratt, flera timmars skönt snack och så lite solsidan som avslut! sjukt bra kväll även fast matkoman gjorde mig illamående haha. vaknade rätt tidigt idag och ligger och småtittar på en film. ska nog skriva klart mitt so-arbete nu, kanske ta ut och fota en stund, kanske träna med julia senare, en kvällspromenad med andrea, städa rummet osv. herregud, jag som trodde jag inte hade nå planer idag.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0