det finns vissa människor som gör världen lite bättre, bara genom att finnas till

vill inte läsa om humösa och näringsfattiga sjöar. vill inte läsa om antiken och romarna. vill inte ha ont i halsen, huvudet, kroppen och drunkna i tröttheten. vill inte ha ångest för att jag inte kan precis allt. vill inte frysa jämt och ständigt. vill inte bli sjuk så att jag inte får träna, umgås med de bästa och allt det där. fuck
vill bara mysa i stora halsdukar, dricka massa te och varm choklad. mysa under mitt duntäcke. gå på höstpromenader. somna till bästa musiken. mysa. kramas. leva.

positiva med detta är väl att jag har något att se fram emot. efter torsdag och historiaprovet vill jag göra sånt jag tycker om. på lördag ska jag också på kryssning med papi&monika, mys! på söndag får jag förhoppningsvis träffa en saknad vän. ska planera min tid bättre. allt jävla plugg kom som en stor överraskning och nu får jag sota för det. bara att köra. skriver biologiprovet imorgon, slutar tidigt: pluggar historia hela dagen. något gott ska få göra mig sällskap för annars kommer detta aldrig hålla. men min största önskan: alla jävla virus, håll er borta!

next up: sovtid i min bäst säng, sorligt nog helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0