don't go breaking my heart

tisdag och snart har halva veckan gått, sjukt bra eftersom det väntas en veckas lov sen! idag sov jag hos bästa och så skulle jag som aldrig åker buss, ta bussen till skolan och då är det väl klart att den ska va försenad, och som grädden på moset har vi föreläsning första  lektionen så där slinker jag in lite oskyldigt lagom försent. inte bra att mina förseningar har blivit lite som en vana.
skolan gick dock snabbt och sen åkte jag hem ett tag, tog en promenad och sen bjöd sis&mattias på mat och fika och de satt ju fint! har duschat och sitter med te och tända ljus och tänkte köra en extremt lugn kväll med några the hills avsnitt, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0