ELVA – Mina drömmar

jag är en sån där som hatar att planera och orkar knappt tänka på vad jag ska göra imorgon så då förstår ni att jag inte tänkt så mycket på vad jag vill göra i framtiden. men såklart har jag drömmar som alla andra, och min främsta dröm är väl att en dag vara helt fri från min ångest, att aldrig mer behöva vara rädd, aldrig mer behöva tänka på hur mycket jag äter eller hur mycket jag har tränat, och att ingen ska behöva påminna mig heller om allt det där. andra drömmar är att gå ut gymnasiet med bra betyg och då ta ett års paus och resa och jobba, och sedan fortsätta plugga i någon större stad som göteborg. vad jag vill utbilda mig till har jag dock ingen aning om men det kommer jag nog på. sen vill jag också hinna med att besöka de flesta världsdelarna, afrika och nordamerika är viktigast då jag redan vart i australien. det finns sjukt många fler mindre drömmar, men helst vill jag hinna med allt jag vill och en dag vara helt nöjd med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0