Hon ville födas om på nytt, Hon ville leva om sin dröm

har haft en rätt bra dag, spenderade min sovmorgon hos bästa, kort skoldag, cyklade hem i regnorkan och blev lite lessen. annars har jag pluggat och promenerat och sist spenderat lite mystid hos papi&monika, pannkakor och snack satt bra! lång dusch för att tina upp(dör fan på den här kylan) och nu börjar jag bli riktigt trött så ska sova strax. lång skoldag imorrn, påengång efter tänkte jag träna och sen spendera kvällen hemma med massa plugg och mysa lite kanske, eller hitta på något annat. lördagen är iallafall full bokad med strängnäsmarknad, fika med två fina vänner, och sen mys med tjejerna på kvällen! känner att söndagsångesten kommer va huggge då två helvetetsprov väntar nästa vecka, hejdå livet. aja, bara köra!
puss

ps. har världens bästa, det är bara så ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0