I see the sun rising, And all you see is its fall

sitter och äter gröt och dricker kaffe, blir nästan förvånad över mig själv. gröt? har alltid hatat gröt men med en helt del sylt så smakar de ju nästintill fantastiskt!
och varför jag är uppe denna tid beror på att jag ska följa med papi&monika till strängnäs och gå på marknad, mys! pluggböckerna får dock förgylla min tid i bilen...
igår va en fin dag förresten, skolan gick helt okej snabbt och även fast de va längsta dagen så va ja ovanligt pigg, drog mig på träning efter jag slutat och de är inget jag ångrar. hem och käka och sen spenedrade jag kvällen med leo, klara och viktor, bio och för mycket popcorn haha. filmen va dock ovanligt bra! mys osv.
förutom marknad så ska jag fika med patricia&andrea i eftermiddag, sjukt efterlängtat! kvällen spenderar jag med nåra favorittjejer, laga mat och film! plugg hela dagen imorgon förutom när jag ska mysa med världens bästa lisa.
sjukt, har verkligen världens bästa familj&vänner.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0