söndag

vaknade en timma senare än vad jag brukar idag, tack gud! atm sitter jag i soffan och äter världens godast frukost, keso&avocadomacka, havre&quinoagröt med jordgubbssylt och te! kände att min mage fick lite mycket av det goda igår på kryssningen med papi&monika, lunchbuffén va inte att leka med, fyra gånger tog jag mat inklusive efterrätter som antagligen va det bästa. matkoman bidrog i att vi sov en stund efter maten och andra saker vi hann med va taxfreen ett antal timmar, godis, fika osv. tack för en välbehövlig dag!

idag ska jag istället ta de lugnt en stund, sedan plugga några timmar och sen träffa sarababe! efter det blir de en sväng till papi&monika med leo och ikväll blir de som vanligt söndagsmys, helt okej!
latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0