start again i hear them say, it's so hard to just walk away


degar i soffan, på tvn rullar filip&fredrik. söndagar bjuder alltid på bäst tv, f&f, partaj, ikväll är de beck också som jag ska titta på en stund med mami innan jag drar mig till leo där ja tänkte spendera natten. körde som sagt ett puls/medel pass på friskis idag också, typ 7 pers som va där men fan va skönt det va, känslan efteråt slår allt! annars är jag muy mätt just nu, önskar ibland att jag kunde få äta mig lagom mätt men ska inte klaga då det finns barn i afrika tex som aldrig blir mätta. har inte mycket mer att tillägga, hörs nog inte förns på onsdag då jag ska spendera nåra nätter i örebro, blir mystid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0