TIO – Något jag alltid kommer minnas

en tid jag alltid kommer minnas är den när jag var en trogen stalltjej som spenderade all min fritid på vilsta ridskola. jag hade olika sköthästar, satt med i ungdomsstyrelsen, red flera gånger i veckan, jobbade på helgerna, slavade för ridlärarna och fattade aldrig hur mycket dom körde med mig. jag var väl ung och dum, men jag älskade verkligen att vara där, känna lukten, känna mig behövd, tvätta träns, sopa stallgången, rida ut i skogen osv. och sen alla människor där, nåra av mina bästavänner kommer alltid vara dom som jag lärde känna i stallet, så sjukt kul jag har haft med dom. helt sjuka saker vi har gjort, alla övernattningar och ridlektioner och alla lördagar vi jobbade i tio timmar i sträck. den här tiden kommer nog alltid vara en av de bästa i mitt liv, har nog aldrig mått så bra som jag gjorde där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0