TVÅ – Vem är jag?


(ny bild, check!)

vem jag är, jag är väl jag. En tjej, 17 år, bor i en liten skitstad med både idioter och sjukt bra människor. Går andra året på gymnasiet på en sam och natur linje, någon bra blandning sådär. Har fem syskon, världens bästa föräldrar som dock är skilda men lika bra för de. Pluggar, umgås med de bästa, tränar då och då och sen pluggar lite till. Förstörde ungefär 1-2 år på konstant ångest och problem med mat och träning då jag hade en ätstörning, detta var cirkus två år sen och idag mår jag väldigt bra, men det var en helvetes tid och jag önskar att ingen behöver uppleva samma sak, även fast jag vet att det är otroligt vanligt. det bästa som finns är känslan efter man gjort något bra, kycklingsallad från venezia, överraskningar, smågodis, dagar då man inte gör någonting, bara man gör det med någon bra person, olika lukter som bensin, nagellack, garage, killparfym osv, och att göra spontana saker! ja, vad mer? finns nog mycket, men där hade ni lite.

Kommentarer
Postat av: Kim Bror

Du skriver fint syster och det är roligt att läsa din blogg! :)

2011-10-16 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0