vadå positiv

läser igenom historian en sista gång. ett samtal bidrog med en lång paus i pluggandet och jag klagar inte. min näsa täpps igen och jag hatar att sova när man inte kan andas. börjar bli trött så ska snart låta ögonen vila. imorgon ska jag gå till skolan för de måste jag, går till halv fem ungefär och efter det ska jag hem och plugga, men det funkar när man vet att man får spendera kvällen med en av de bästa. sjukt hur mycket jag ser fram emot att gå till skolan imorgon och få träffa lite andra människor, blir galen efter bara två dagar hemma. helt klart värt att skriva ett jobbigt historiaprov om saker jag fullständigt skiter i och som verkligen inte vill sätta sig på min hjärna, men nu har jag kämpat tillräckligt, ska rensa ut all fakta om grekerna och romarna och skriva ner de på mina papper imorrn, och sen aldrig mer behöva tänka på det. längtar.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0