vi kan låtsas som ingenting men vi ljuger för oss själva nu



atm sitter jag framför tvn och pluggar fysik som en jävel, jäkligt duktig är jag må jag säga! överkonsumerar te också men det är okej när man är sjuk, halsen kliar och det är något som är jobbigt eftersom det är lite svårt att komma åt att klia. det tredje jag gör är att vänta på en saknad kille. gick som sagt till skolan idag, mycket trevligt. dock blev jag fan sur när jag fick historiaprovet framför mig och inser att jag pluggat på så sjukt mycket saker som va helt onödigt, sur och förkyld som typ alla andra satt jag i två timmar och skrev ner så mycket jag kunde innan min hjärna va igentäppt och jag inte orkade sitta längre. har fortfarande massa överbliven information om antiken som jag bara ville få ur min hjärna idag, men icke!

hade nåra till lektioner och slutade strax efter fyra, då råkade jag möta mami på vägen och eftersom min mage inte hade fått mat så gick vi till waynes och åt världens godaste hälsotallrik, fick väga upp att jag missade tacobuffen i skolan, sämsta! ska fortsätta plugga tills jag får sällskap och imorgon är det helg, dör så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0