we're okay, we kept marchin on

lite tyst här känner jag, inte haft tid och lust men nuså. lördag idag och mer än halva helgen har gått men det känns inte alls jobbigt då jag 1. har lov nästa vecka och helgen fortsätter då en hel vecka ungefär, 2. jag har spenderat mesta delen med den bästa pojken. slutade vid fem igår och då drog jag och julia påengång ett pass på friskis&svettis, muy skönt! sen blev de en ben&jerrys och film hela kvällen! idag vaknade vi vid tio och vid elva va vi påväg till lager 157 med papi&monika, inhandlades mycket bra grejer! sen följde jag med till papi&monika och blev bjuden på pizza och en hel del godis! mötte sedan leo igen och tog en promenad, sen lite mys i soffan, sen lämnade han mig. efter de har jag ätit middag med mami&sis, efter de en promenad för att hyra film och köpa ännu mer godis som vi just nu förtär i bästa soffan framför filmen. ska spendera hela min kväll här hade jag tänkt. söndag imorrn och då hoppas jag på träning och sen söndagsmys med bästa tjejerna på kvällen. på måndag tar jag och lisa en sväng till örebro och bror&emma, bästa!
ska försöka höra av mig snart igen, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0