and your sweet and pretty face, In such an ugly world

att ha sovmorron både måndag och tisdag gör det alltid lite lättare med en ny vecka! att jag båda dagarna också fått vakna bredvid en favorit gör det ännu bättre. måndagar och tisdagar är också veckans chilligaste dagar så det är ju synd att det är onsdag imorgon och långdagarna börjar, men jag överlever! idag har jag annars pluggat och fått behandling. strax ska jag gå och möta mami så ska vi hyra film, sen göra god mat osv, skön kväll! måste dock hinna med ännu lite plugg menmen. längtar lite till torsdag för då väntas lite bio med bästavän! vill också färga håret nu, och sen vill ja ha massa pengar och hitta massa ny musik. en resa till typ thai skulle va fint, man får ju alltid drömma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0