But I can tell, You don't know how to play this game




mitt hår har på senaste tid intagit en ny färg, ojdå!
ikväll stod som sagt söndagsmiddag hos några favoriter på schemat, helt okej! sedan lite mys oså en promenad hem. är nästan klar med min etik&livsfrågor uppgift, sisodär 1800 ord senare, måste fixa till lite småsaker imorgon bara. morgondagens övriga planer är en skön skoldag från 10-14, pluggmys med iallafall julia+de andra tjejerna också kanske, kvällen spenderas iallafall med en favoritkille.
ingen söndagsångest idag, känns helt okej med måndag imorgon. får äntligen pengar igen, något som jag inte har haft på hela sommaren nästan, så ska ta tag i det där träningskortet äntligen. annars ska jag spendera så mycket tid med mina vänner som möjligt, och så plugget såklart. men de känns okej, det känns faktiskt ovanligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0