But I go out and I sit down at a table set for two, and finally I'm forced to face the truth

hej tisdag osv
vaknade på bästa sätt idag, bredvid en favorit. hade en kort skoldag från 10-14 cirkus, idrott sista lektionen och de va sista chansen att springa spåret på tid så jag tog mig upp i skogen med en klocka och mitt ända mål va att inte försämra min tid, och inte gjorde jag det! tog mig runt på en helt okej tid och blir så jävla glad när jag märker skillnad och förbättrar mig, träning kommer nog alltid vara något av de bästa! styrketräningen på de sen va jag lagom trött. skulle träffat sara idag men blev inte så, sämst! åkte istället hem, duschade och städade lite och nu ska jag plugga ett tag. ikväll ska jag nog mysa all by myself men det får bli ändring på till imorrn för då hoppas ja att de blir lite onsdagsmys med tjejerna!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0