Hur många centimeter har vi kvar, innan solen försvinner ner i havet

fick lov att vakna åtta idag även fast jag började tolv, huvudvärken slog till som bara den på en gång jag ställde mig upp, låg och väntade till halv tio tills gull kom tillbaka, tog de lugnt till tolv då jag gick till skolan, lagom försent kom jag också. sen stod jag ute i cirkus två timmar och agerade lekguide, kan vart det tråkigaste men hade louise som tur va! skyndade mig hem, träffade bästavän på vägen och blev glad. tog en kokhet dusch nu när jag kom hem för att tina upp, stoppade i mig nåra alvedon plus ett antal avocadomackor och druckit kaffe och nu myser jag i soffan framför filmen water for elephants! här ska jag ligga ett bra tag, om inte hela dagen för jag känner att det inte blir roligt alls om jag drar på mig någon sjukdom nu. imorgon är de redan fredag och helg och det känns så jävla bra, imorrn bara kör vi tycker jag! nej, chilläge ett bra tag nu.


världens finaste. hur många mil som än kommer emellan oss så kommer du alltid vara min bästevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0