I don’t need to try to control you, Look into my eyes And I’ll own you

slår mig gång på gång hur fina vänner jag har. hur otroligt bra jag mår med er.

hade en fin gårkväll här hemma hos mig med lite folk oså, sånt gillar man! fick nattsällskap av min pojke, och de resulterade i att vi sov till cirkus halv 1, fattar inte varför jag har så svårt att sova när jag är själv och har hela min stora säng helt själv oså, konstigt de där. sen tog vi det bara lugnt och vid fyra lämnade han mig här, så efter de har jag käkat och bara tagit de lugnt framför tvn, behövligt såhär när man inte är på topp. ska nog fortsätta i samma spår, städa mitt rum och ta en promenad lite senare. inga planer för kvällen så kanske blir en lugn hemmakväll. imorrn ska ja nog spendera lite tid hos papi&monika för de va längesen!
vi hörs någongång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0