I will never win this game without you

älskar när man vaknar halv åtta en söndagmorgon när man har sett fram emot att sova så jävla länge. gör de bästa av situationen och äter avokadomackor och tittar på eva&adam! min helg har vart lugn och sådär, efter mördarskoldagen i fredags firade vi med att åka hem halva klassen till maja och äta massa onyttigheter och titta på en icke läskig skräckfilm, och sen lite sten,sax,påse med straff så fick man slåss lite, min kväll va gjord! haha
igår följde jag med en gullis till ikea, åt chopchop för första gången, gick hela vägen hem helt i onödan för att sedan cykla tillbaka snabbt igen, mys och vid halv två landade jag i min säng! idag ska jag hinna mycket, plugga, promenera, tuna park, cykla fram&tillbaka till hällby, fira moa och ikväll ska ja mysa med emelie för de va alldeles för längesen! hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0