Man måste dö några gånger innan man kan leva



känns som att mina ögonlock när som helst ger vika, inte okej att vara trött klockan halv åtta en lördag! men antar att gårdagskvällen har satt sina spår lite, men kul hade vi allt! ett gäng tjejer&killar kom hem hit på kvällen, dansade, umgicks och jag och julia bjöd på fina komplimanger och fick lite pussar oså, hahaha sköna ibland! vid två nångång hade alla dragit förutom min fina så vi städade lite och somnade ett tag senare. idag va vi inte uppe förns klockan två och så lite pannkakor till frukost på de! just nu sitter jag hemma framför tvn, mätt och trött men ska nog strax ta en promenad. kvällen och morgondagen är helt oplanerad och det känns otroligt jobbigt så ska hitta någon att spendera lite tid med imorgon tror jag, ikväll blir de nog mest chilläge. nu ska jag ta tag i mitt liv lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0