För vi lever alla med känslan att falla, Och vid tomhetens botten står vi på toppen

huvudvärken som mer eller mindre ständigt befinner sig i mitt huvud gör mig en aning ledsen, lite jobbigt också när man har sovmorgon 4 av 5 dagar i veckan och inte kan sova. fick iallafall beskedet att jag har brist på energi idag så imorrn blir det laserbehandling igen, gah! fast tänker inte klaga så mycket ändå för finns ju ändå bra saker, alla fina människor osånt, att kunna ligga helt tyst bredvid en människa och inte behöva säga något, bara veta att man är så otroligt glad att man får vara den som ligger bredvid. eller veta att jag imorgon ska mysa med min bästavän och också besöka en plats som jag mer eller mindre växt upp i. eller att jag har en rätt bra klass som spontant bestämmer att gå ut och äta middag tillsammans mitt i veckan bara sådär, ser jag fram emot! och redan nu längtar jag till helgen bara för att få dansa osv. har också kommit underfund med att de nästan inte finns någon bättre känsla än den efter att man har tröttat ut kroppen ordentligt, som efter en springtur i skogen. lugnet och all energi man får. hatar att jag förstörde så jävla mycket för två år sedan när jag tog bort lyckan i träning, mat, godis, hälsa och allt sånt där. hatar att jag aldrig kommer kunna övertyga någon om att det inte är sammasak idag, att ingen kommer kunna se den glädje jag ser i träning idag, och att den är helt annorlunda. hatar att ångra men vissa saker önskar jag bara att jag kunde göra ogjort. men en dag kanske alla kan se den jag är idag, utan att påminnas om den jag var förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0