2000

är upptagen med livet ungefär. därav en ganska fin paus här. har iallafall hunnit med ganska mycket de senaste dagarna, i fredags var jag ledig men fick ändå gå upp tidigt för att samtala, sen göra ett beeptest(förbättrade mig!), myste sen resten av dagen med leo, hann med att träna och sen på kvällen följde vi med mami, kim och emma till sylvia och åt, avslutade med en ben&jerrys, kortspel och tv, fin fredag! igår jobbade och pluggade jag mest hela dagen. vaknade såklart svinigt tidigt idag, halv sju för att vara exakt men lyckades somna om till halv åtta, sen dess har jag ätit frukost, jobbat och pluggat och det är väl det jag ska fortsätta med nu några timmar. träning klockan 3 och sen ska jag ut till leo och mysa. imorgon är det valborg och då ska jag och julia dansa lite, låter rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0