And if you feel a little left behind, We will wait for you on the other side

dålig uppdatering, skyller på att jag har påsklov och sitter vid datorn så lite som möjligt!
de senaste dagarna har jag tränat, lagat tre-rättersmiddag med emelie, julia och emma, sjukt gott, spelkväll med amigos, samtalat och känt mig lite mer klarare i mina förvirrade tankar, sovit bredvid världens bästa kille flera dagar irad och lagat mat, ätit godis, tittat på film, promenerat och myst osv! idag kom papi&monika hem från australien efter tre veckor så hälsade på där. annars har jag jobbat och pluggat idag och nu är jag sjukt trött och fasar inför att jag börjar bli sjukare igen eftersom jag ska till stockholm och fira finaste andrea, blir tjejmiddag och övernattning där, ska dock hem ganska tidigt på lördagen men blir nog hur bra som helst ändå! resten av helgen hade jag tänkt festa lite, äta massa påskmat oså, blir bra!
om en stund ska jag ner på stan för att gå på bio med ett gäng vänner, blir nog muy bien!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0