Don’t let go, we’re moving up in the speed of light

har utnyttjat min dag väldigt bra tycker jag! gick upp vid 9 och åt frukost och jobbade några timmar, gjorde klart mitt historiaarbete med lite hjälp från min bror(tack så mycket!), åt lunch, bytte rum och rensade ut min garderob. tyckte jag förtrjänade en paus så tittar lite på OC oså just nu. ska ta en promenad hem till pappa om en timma ungefär, mat och lite mer plugg sen ett intervall/flex pass på friskis med julia och även leo har jag fått med, kan bli en upplevelse!
redan fredag imorgon och den här veckan har antagligen vart den slappaste på länge, imorgon slutar jag vid lunch också så hoppas på en fika med min bästavän. ska hinna jobba och plugga innan lite fredagsmys med min lisa väntar på kvällen, chillmode!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0