fredagsskola, fredagsfika, fredagsmys

har vart en bra dag må jag säga! vaknade bredvid min fina och gick upp lite för sent, sällskap till skolan med julia, kort och skön skoldag, syndade lite och drack kaffe med emelie när jag hade slutat, min mage tog det dock bra som tur va! hem och jobba några timmar, bli hämtad av lisa och emma, tittade lite basketspelande sen vidare hem till dom, köttfärssås, chips, prat, tv och sen fick jag skjuts hem. sitter just nu och äter mango och tittar lite tv, ska nog byta plats till sängen och titta på någon serie. imorgon ska jag jobba och plugga, låter kanske inte för kul men känns ändå helt okej för på kvällen ska jag mysa med två av de bästa!
puss

världens lyckligaste för att jag har världens finaste vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0