get up and go

vaknar och somnar igen. det är söndag och den här helgen har jag sovit ut bredvid världens finaste kille. har hunnit med att jobba lite och igårkväll körde vi filmkväll här hemma ett gäng people, mys! idag har jag sovit till lunch, gått på stan med leo en stund och nu dricker jag kaffe, målar naglarna och taggar träningen! ikväll ska jag bara mysa helt ensam här hemma, både tråkigt och skönt, känner av min lilla sällskapsabstinens men behöver nog vara själv ibland också. annars har jag lov nästa vecka och det känns hur fint som helst. lite bio, fiesta, en sväng till stockholm och förhoppningsvis till farmor också, massvis med påskmat hoppas jag också på och fint väder! måste packa träningskläderna och bege mig nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0