långfredag, påskafton, påskdagen, annandagen

en helt ny grej, måndagsångest! fast ska inte klaga på en extra dag ledigt kanske. helgen då,
i fredags åkte jag till stockholm för att fira min älskade andrea. sjukt god mat, prat och sen en övernattning. åkte hem ganska tidigt på lördagen dock. resten av lördagen pluggade jag och jobbade, försökte tagga till fest också men va så sjukt otaggad, förkylning, ont i halsen och sömnbehov satte stopp för de men vid 10 så drog jag och emelie iallafall iväg till jossan och firade henne och fan va kul det va! det bästa va att få träffa gamla underbara vänner från stallet, men god dricka, chips, dans och nya bekantskaper va också trevligt! vid två cyklade jag hem och trodde jag skulle frysa ihjäl, väl hemma så va jag så sjukt hungrig så ät ungefär allt jag hittade haha, köttbullar, knäckemackor, godis, chips osv sen somnade jag omedelbums när jag landade i sängen. igår pluggade och jobbade jag fram till fem då det blev påskmiddag med hela familjen hemma hos mami, god mat och påskägg oså. sen åkte jag och leo hem till honom och myste och sov bara. åkte hem ganska tidigt idag för att plugga massor, älskade biologiprov på torsdag! fick världens bästa påskägg av älskling fyllt med läkerol också, made my day! hann också med springtur i skogen, sjukt skönt! just nu tittar jag på film med mami men hade tänkt jobba lite samtidigt, allt för pengar! imorgon är det skola och det känns rätt tungt men saknar mina homies där, speciellt julia så det ordnar nog sig!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0