life's good

hej solstrålar hihihi! nej okej, det där kändes verkligen inte som mig menmen.
idag har det vart en bra dag, sovmorgon, en fågel som viskade att en väldigt fin lön snart kommer ramla in på mitt konto, skrivit massor på min etikuppgift, promenerat med fin musik i lurarna och just nu sitter jag med en skål annanas och mango och tittar på alcatraz lite. känns som att livet rullar på väldigt bra, även fast mina dagar ungefär ser likadana ut hela tiden, skola-plugga-jobba-kanske en promenad/träning. låter hur tråkigt som helst men det är helt okej faktiskt! imorgon ska jag jag ändra lite i strukturen och titta när emelie rider och sen mysplugga med henne på kvällen, inte tokigt alls! bästa av allt- snart är det långledigt som innebär mys, fest osv, det är jag värd!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0