så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över dig

har myst med mami och bror ikväll. bjöds på god vegetarisk mat och nyss klämde vi en ben&jerrys så känner mig lagom mätt och redo för att krypa ner i sängen strax. har annars gått en stund på stan med emelie idag, jobbat, pluggat och promenerat. imorgon ska jag träffa leo, träna och sen laga trerätters med några fina vänner, sen fortsätter vi antingen kvällen ensamma eller utökar med några fler amigos! är ganska taggad på livet nu, även fast det vissa gånger helt plötsligt kan kännas jävligt tungt. det värsta är att gå och lägga sig helt själv som jag ska göra aldelles strax, finns inget värre. aja
gonatt


men jag går inte isär, när jag går med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0