summer 2012

ibland känns det som att det ända jag gör är att tänka, analysera osv. om jag inte tänker så oroar jag mig. nästan alltid inför skolan, prov, inlämningar. annars inför hur jag ska hinna allting, eller för vad som kommer hända imorgon och framöver. det är knappt två månader kvar till sommarlovet, innan det väntar massvis med prov och inlämningar, nationella prov osv. jag har en fin ångest över sommarjobb, det lyser med sin frånvaro och då kommer ännu en stor ångest, pengar. har dock kommit fram till en bra plan, tiden fram till sommaren ska jag satsa på skolan lika mycket som innan och verkligen göra mitt bästa. sen ska jag jobba in så mycket pengar som jag kan/får och spara allt inför sommaren. jag ska vila och skippa allt dåligt som hör till fester osv, det bidrar till allt för mycket dagen efterångest då man blir alltför seg för plugg och viktiga saker. myskvällar och chilltider kommer bli en strandad på helgerna för att komma ifrån allt med magproblem osv. vill va helt frisk och kunna satsa på träning och bygga upp min kropp som jag en gång förstörde helt. jag är taggad, kommer va så jävla välförtjänt av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0