That's how its supposed to be, Living young and wild and free

ligger nerbäddad i sängen med biologiböckerna och mitt påskägg fyllt med läkerol. slutade skolan för knappt en timma sen, skyndade mig hem, slängde i mig mat(lax för andra gången idag<3) och nu befinner jag mig här. lider dock av osköna magsmärtor så är lite synd om mig. åkte ju in till akuten för kanske 1.5 månader sen och fick medicin för magkatarr som jag åt typ en månad men nu har det kommit tillbaka, blir ledsen! gårkvällen va hemsk och jag måste nog vart en hemsk flickvän, gjorde så ont att jag inte orkade prata så jag och leo somnade tidigt haha! nej, nu ska jag plugga inför biologiprovet och hoppas att magen blir glad inom en snar framtid
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0