We could start the universe with our heartbeats tonight

livet måste ha upp och nergångar, det måste nog kännas hårt ibland. man måste göra fel för att kunna göra rätt.

i fredags tränade jag efter skolan, sen lagade jag och julia mat och fixade osv. kom lite fler folk senare och sen runt tio rörde vi oss till tove för födelsedagsfest! hade för det mesta en fin tid med mina fantastiska vänner, speciellt julia och emelie! fick sedan sovsällskap med klara hemma hos mig, låg och pratade en bra stund innan vi somnade. vaknade inte förns lunchtid igår, åt frukost, tittade på linas kvällsbok och pratade ännu mer och sedan tog hon bussen hem, tycker mycket om dig min vän! fortsatte dagen med plugg och sedan åkte jag ut till leo på kvällen, promenerade, pratade och somnade sedan tidigt. åkte hem ganska tidigt idag för att hinna plugga massor, tog en paus och körde ett pass på friskis som va mycket skönt! nu har jag lagt ifrån mig historiaböckerna och tänker låta dom vara tills imorgon då jag ska plugga hela dagen med julia och några till vänner då vi är lediga hela dagen imorgon, lovely! nu tänkte jag istället fokusera på filmen som jag och mami tittar på, kanske ta några godisbitar ur det överblivna påskägget också, vem vet!
puss


älskade ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0