23 december

ojoj, ibland kommer bloggen lite i skymundan, hade nästan glömt bort att jag hade en. har väl hänt en hel del på senaste tiden, och samtidigt ingenting. idag är det iallafall dan för julafton, kom hem från emelie för en stund sen, där hade vi uppesittarkväll med bingolotto och så ska det låta, mysigtmysigt! annars så fick jag jullov i fredags, fikade med mina fina efter och sen storhandlade jag med mamma. senare kom julia och emelie över och vi lagade mat, drack vin och pratade om allt möjligt. vid halv elva rörde vi oss till pitchers, där stannade jag kanske tio minuter innan jag rörde mig mot krogen, helt ensam ungefär. efter en snodd drink som jag blandat själv så har jag en del fina minnesluckor, somnade dock inte förens sju på morgonen efter 5 timmars konverserande om allt mellan himmel och jord. fick två timmars sömn som resulterade i en fruktansvärd gårdag, åt, sov och mådde illa ungefär hela dagen haha. idag hade jag iallafall kraft att både promenera en timma och köpa klart de sista julklapparna så nu är jag lugn. imorgon ska jag äta fruktansvärt mycket mat, typ. eller hade väl tänkt umgås med min familj, titta på kalle anka, öppna julklappar osv. på kvällen blir det nog fest, haha på julafton men varför inte. och sen ska vi inte prata om juldagen, kommer bli maxat, och sen nyår! jo men livet är rätt fint nu för tiden.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0