julafton, juldagen, annandagen

hade en fin julafton, var hemma mesta dels av dagen, senare kom resten av familjen runt 6 och då åt vi och öppnade julklappar osv. vid halv nio begav jag mig hem till julias kusin där det styrdes lite förfest. efter ett antal groggar, en galen granne osv så fortsatte vi till någon fest i stan, stannade där någon timma sen valde jag och julia att dra oss hem pga lite olika saker. klockan ett satt vi i min säng och åt köttbullar sen somnade vi. vaknade tidigt dagen efter(igår) och vid nio drog julia hem. somnade om till elva, gick upp och åt lite sen somnade jag igen. sen smög sig ett illamående från helvetet på och kvällens och juldagens jävla bra planer förstördes totalt. lämnade inte sängen på hela dagen igår och det jag fick i mig var ungefär lite avslagen cola, kändes lagom kul att ligga hemma med magsjuka när alla andra människor festade och hade så jävla kul. hade lite underhållning från några mindre nyktra pojkar tills jag somnade iallafall. vaknade iallafall utan illamående idag, har fått i mig en macka och sen tagit en fruktansvärt lång dusch, tittar på nils karlsson pyssling just nu, världens sötaste.
funderar på vad resten av dagen kommer erbjuda, har lite olika bud att välja på som att bli bjuden på phoenix eller spakväll med mina tjejer, får se vad som händer helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0