torsdag

har äntligen blivit lite piggare, dock saknar jag min borttappade hunger och matlust en aning, får hoppas de kommer tillbaka snart. idag har jag myst med mina favoriter, några timmar på tuna park och en fika, fick dock med mig ytterst lite även fast rean bjöd på ett rätt bra utbud, blir väl snålare ju mer pengar jag har. ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma med mami, är fortfarande helt matt i kroppen. orkade mig dock ut på en timmas promenad tidigare, inte dåligt! imorgon är det fredag och jag har tänkt komma igång och göra klart alla uppsatser som jag måste göra på lovet, vill ha klart de innan nyår så att jag kan koppla bort allting med skolan sista veckan av lovet. imorgonkväll blir de antingen fest eller fredagsmys, tror min kropp skulle må bäst av de sistnämda haha. annars kommer helgen bestå av plugg, träffa en saknad vän och mysa med min familj då bror&emma kommer hit på lördag. börjar bli lite taggad på måndag också då det är nyår, middag med fina vänner är planerat och resten av kvällen är lite oplanerad än så länge, antingen hemmafest eller utgång, vad som helst blir nog maxat! 
dags för mat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0