andrea linder

det finns få människor som känner mig som du gör. jag känner ingen som är så sjukt klok och smart, som bryr sig om andra så mycket och som kan säga precis de orden som jag har letat efter så länge. som förstår mig utan att jag ens behöver förklara. som jag har så otroligt fina minnen med, som jag kan säga allt till och veta att hon inte dömer mig. och gång på gång kommer jag på mig själv att sakna dig så mycket, även fast du bara är drygt en timma iväg. men det är fortfarande 12 mil och inte 2 km. men om det är något jag vet, så är det att inget avstånd i världen skulle få oss att tappa greppet. det finns inte många som du och jag är så otroligt tacksam och lycklig för att jag lärde känna dig. du är värd det bästa i världen, och jag älskar dig min bästa.

Kommentarer
Postat av: andrea

tack mitt hjärta <3 för mig är du det finaste i världen, inifrån och ut, den renaste själen jag känner. jag älskar dig och kommer aldrig sluta älska dig. jag saknar dig hela tiden, men vet du? du är alltid nära mig.

2012-01-24 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0