Everywhere that I've been, the only thing I see is beautiful people

måste bara tipsa såhär på kvällskvisten: blanda kesella hallon, turkisk yoghurt och keso, ha i banan och toppa med musli/nötter. sjukt värt!

har vart en mycket bra idag måste jag nog säga, inget direkt speciellt men ändå. åt fisk två gånger, skrapade ihop lite vuxenpoäng när jag gick och storhandlade åt mami, pluggat en hel del och toppade dagen med en iskall promenad med min fina, bästa andrea i lurarna! i helgen kommer hon till mig och jag längtarlängtar :)
nu tittar jag på någon film med mami. imorgon har jag en sån där spontan sovmorgon mitt i veckan och det känns rätt bra. går dock till halv fem och då måste jag hem och plugga massa matte, sen ska jag sjunga två timmar, och sen mysa med världens finaste kille.
måste säga att det känns ganska bra just nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0