har lite tråkigt osv

Vem var den senaste du pussade? - leo
Vad har du för skostorlek? - 39 ungefär
Trivs du med det? - jo mycket bättre än när jag har storlek 40
Hur många telefonnummer har du inlagt i din mobil? – hm ett antal haha
Gillar du nån nu? - många
Vad gjorde du inatt? - sov bredvid en fin kille
Och i förrgår natt? – sov då med
Vad gör du innan du ska sova? - hm, borstar tänder, sätter alarm, om jag har tur pussas lite osv
Kan du prata med din mamma om allt? – hm om mycket iallafall
Hade du berättat för dina föräldrar om du var gay? - haha ja!
Har du varit gravid? – nej
Hade du blivit glad om någon hade friat till dig? - haha inte just nu kanske
Choklad eller glass? - ben&jerrys, båda i ett liksom!
Topless eller T-shirt? - hahah va
Converse eller sneakers? – Converse. 

T i o f a k t a:
Hemstad/ort:
eskilstuna
Hårfärg: råttfärgat...
Längd: 173 sisodär
Frisyr: rakt, ibland lugg, ibland snelugg och ibland ingen lugg
Ögonfärg: bruna
Skostorlek: 39
Humör: otroligt fruktansvärt trött
Civilstatus: upptagen höhö
Vänster eller högerhänt: höger

T i o s a k e r o m d i t t l i v:
Har du nånsin varit kär?
– jo
Tror du på kärlek? – jadå
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – nej
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ne
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – tror jag inte
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – nejnej
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? – hahah nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – har redan ett
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – ja hihi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – hm nja

T i o s a k e r:
Kärlek eller pengar?
– kärlek
Vin eller öl? - vin
Dag eller natt? - om jag är själv så är det dag helt klart, hatar ensamma nätter!
One night stand eller förhållande? haha förhållande
Tv eller internet? – internet såklart
Pepsi eller cola? – tycker inte om något sådär jätte mycket, men pepsi
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? – beror på, båda beroende på vem jag spenderar den med! 
Telefonkontakt eller face to face? - hatar att prata i telefon..
Bilddagboken eller myspace? - haha inget

T i o "H a r d u n å n s i n":
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
– tror icke
Har du nånsin velat ta livet av dig? - nej men har inte velat leva, typ
Har du hoppat bungy jump? – nej
Har du nånsin varit med i en olycka? – nja inte någon stor sådan
Har du nånsin ätit en hel tårta? – haha nejnej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – jadå
Har du nånsin gått på bio ensam? – haha aldrig
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – hm, nja
Har du nånsin tyckt att världen suger? - yes!

T i o K ä n s l o r:
Saknar du någon just nu?
– si
Är du glad? – inte så att jag sitter och ler, men helt okej!
Är du fundersam? – alltid
Är du uttråkad? – jo fast ändå rätt skönt
Är du tysk? – naj
Är du italienare? – icke de heller!
Är du fransk? – svensk.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? – nej tyvärr 
Gillar du någon just nu? - jajaja

O m d i g:
Hur mycket är klockan just nu?
20.55
Namn? lisa
Vart bor du? eskilstuna.
Hur många barn vill du ha? 2, ena ska heta ismael
Vill du gifta dig? senare ja
Rullar du spaghettin eller skär du den? oftas skär
Har du ätit sushi? ja, bästa!
Favoritglass? ben&jerrys, massa kakdeg!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? albran bara
Humör? hahah trött

F y r a G r e j j o r:
Är du utseendefixerad?
inte direkt tråkigt nog
Har du en husdjur? ja, rosie!
Sover du helst själv eller med någon? med någon.
Tror du på gud? nej


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre?
nejnej
Skulle du vilja dricka dig full nu? haha just nu känner jag mest för att sova

K a n:
Kan du laga mat?
vissa grejer
Kan du plugga? det tycker jag
Kan du åka skateboard? nej
Kan dina föräldrar lita på dig? ja!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? jo
Kan du va på en fest utan att dricka? jo men ja
Kan dina vänner lita på dig? såklart
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? jadå

H a r:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
jo
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja
Har du syskon? yes fem stycken, inte illa pinkat!
Har du varit full den här månaden? hm jo
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite
Har du borstat tänderna den senaste timmen? ne haha
Har du pussat någon som är fyra år äldre? kanske
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nep
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nope
Har du ljugit på någon fråga än då? ne

V e m:
Vem är den bästa artisten/gruppen?
finns sjukt många, kent slår det mesta. tiger lou, bon iver osv
Vem pratade du senast i telefon med? no idea
Vem är snällast i världen? min bästa vän emelie och min bror kim tror jag, omtänksammaste jag vet!
Vem saknar du? mest andrea!
Vem sov du senast med? älskling
Vem såg dig full senast? hm ett antal
Vem vet allt om dig? emelie
Vem hatar du mest? kan inte yttra mig om det
Vem kramade du senast? vet inte, ´julia kanske?

Kommentarer
Postat av: Bror Kim

Vad glad jag blir min kära, fina syster!:)

2012-01-11 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0