hello 2012

är rätt skön känner jag, medans alla börjar det nya året med målet att gå ner i vikt, börjar jag detta år med att hälla i mig chips och chilinötter! onyttighetssuget är alltid enorm såhär dagen efter hihi.
igår var det nyårsafton, var nog en av de mest oppeppade under dagen haha. vid sex rörde jag mig iallafall mot lea för käk och fix med ett gäng tjejer. vid halv tio-tio rullade alla andra människor in, trångt och mysigt hade vi det. tolvslaget firade jag utan skor ute i snön, bland massa sjukt bra människor, pussade på min bästa oså, kunde inte blivit bättre! efter de hamnade jag dock i en soffa där jag stannade tills jag och älskling blev hämtade, aldrig tur typ!
idag har vi sovit mer eller mindre till halv fyra, lite frukost vid lunchtid och sen gick vi och la oss igen, skönt haha. nu på kvällen har jag hunnit med en promenad med emelie och sen snackat igenom kvällen/natten med julia. ligger som en strandad säl i soffan just nu, om någon halvtimma börjar en film jag och mami hade tänkt titta på, något mer orkar jag inte idag.
imorgon hoppas jag hinna träffa andrea och sen blir det träning med julia
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0