i know you've been hurt by someone else, i can tell by the way you carry yourself

så.jäkla.skön.dag. ganska kort skoldagen och sen hårdträning i badhuset. hem en snabbis sen iväg på ansiktsbehandling på hälsostudion och det måste vart de bästa på länge. en och en halv timma invirad i filtar och grejer medans någon masserar osv, fick lov att lägga och röra på tårna i slutet för att jag var så rädd att somna och det skulle ju inte vara det roligaste hehe. när jag kom hem bjöds det på finmiddag och nu sitter jag invirad som vanligt i världens bästa filt, har pluggat ett tag men har glömt papprena oså i skolan så gav upp nu. började nyss någon film på tv så stannar antagligen här annars så får det bli lite gossipgirl avsnitt. är iallafall helt slut efter dagen så somnar nog tidigt och de skulle ju vara helt okej eftersom det väntar en lång dag imorgon, skola till halv fem, hinna med plugg, kör och sen får jag nattsällskap av världens bästa, blir bra.
hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0