In the daylight, we wait for the night

sitter invirad i världens skönaste filt, denna kyla tar fan död på mig! idag är det måndag förövrigt och min helg har vart mycket bra. lite fiesta som sagt i fredags, i lördags blev det sushi&bio med älskling, sushi va dock ingen favorit hos honom och filmen va inte riktigt i min smak haha, sen sov vi här hemma iallafall. igår så sov vi länge, åt lunch till frukost och tvärtom och sen körde jag ett puls/medelpass med julia. sen blev det middag hos papi sen åkte vi hem till leo och sov där. kort skoldag idag, satt sedan kvar någon timma och fixade med mitt cv och sökte lite jobb, sen fick jag behandling och nu är jag hemma. resten av dagen ska jag baka bröd hihi, plugga och sen tänkte jag ta en promenad med andrea som sällskap i luren, mys! morgondagen ser också ut att bli bra, kort skoldag som avslutas med idrott i badhuset, sen ska jag på ansiktsbehanding som ska bli så sjukt skönt!
de va väl de, hörs!


never take someone for granted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0