innan vi faller

lyckan när man kommer hem till papi och ser att de står en fet kycklingsallad+pizzabröd på bordet, blir alltid lika glad! sitter nu mätt och glad i soffan och finslipar på mitt SOarbete om ghadaffi hehe. om en stund får jag skjuts ner till friskis för att köra favoritpasset. annars startade jag dagen med en promenad med hunden, sen en stor frukost och så en rätt kort skoldag, alltid skönt! imorgon är det fredag och helg, wihooo! blir skola sen träning som vanligt på fredagar och på kvällen blir det nog våffler med tjejerna och senare häng med lite fler homies.
resten av helgen väntas nog mycket mys, lite plugg och träning ska jag väl hinna med också.
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0