life goes on

känns som att allt är som det inte borde. mår illa, är fruktansvärt trött, fryser och huvudet känns som en röra. allt känns dåligt, ingen motivation. känner inte för att göra något alls, vill se på något på tv men finns inget. funderar på om jag kommer somna om jag lägger mig tillrätta i soffan, tror nog de.
frös nådigt mycket efter min promenad förut så tänkte tina upp i duschen, men det gick verkligen inte. drog på mer och mer värme tills de va på max, men ändå va mina ben knottriga av gåshud. känns otroligt behövligt att jag ska iväg på behandling imorgon så jag kanske kan få lite ordning på mina problem, för något är fan inte rätt. har ju fan haft lov och vilat upp mig, men ändå har jag aldrig vart så här trött förut.
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0