när livet är bra

sitter just nu och försöker trycka in mitt argumenterande föredrag om retuschering i huvudet, innan jag somnar måste det fan sitta, så är det bara.
min helg har vart brabrabra, förutom att jag ibland är så dum, tänker för mycket osv.
i fredags var jag hemma från skolan så pluggade och gjorde massa nödvändigt. på kvällen kom emelie, åt soppa med avocado&kesomackor(!), avslutade sen med naturgodis och grönsaker&dipp. två jäkligt bra filmer hann vi med också.
igår pluggade jag, tog en fika med finis klara, sen var jag med leo resten av dagen, en ben&jerrys hann vi med också hihih. idag sov vi till tolv, lagade mat, tränade och nu är jag hemma och pluggar en stund som sagt. ska fortsätta med det för att sedan köra lite söndagsmys iform av middag ute någonstans med mami och älskling!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0