So tonight I'm gonna cut it out and then restart

dagens jobbigaste: står en godisskål på bordet men middag serveras inom en snar framtid, och godis bara på helgerna va ju tanken men nåra bitar har redan förtärts denna vecka så äsch hiih. imorgon tänkte jag och emelie dock göra ett undantag, fredagsmys står på schemat med dipp&grönsaker och naturgodis, en gång skadar ju inte om man försöker vara lite nyttig.

torsdag idag och kör på mina vanliga fina torsdagsrutiner. vaknar onödigt tidigt för att leo ska till skolan, går upp vid halv nio och tar en långpromenad med vovven, fixar en stor frukost och placerar mig i soffan framför tvn, vidare till skolan, tre lektioner sen hem till papi&monika där jag befinner mig just nu! middag om en stund som sagt sen vid 7 blir det intervall/flexpass! ska spendera tiden fram till dess med massa plugg, men what to do, det funkar när man har något att se fram emot! hejhejhejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0