somebody that i used to know

sov som sagt hos leo inatt, igår tittade vi på madagaskar och åt choklad, bra saker sådär en vardag. idag gick vi upp sent och sen tog jag bussen till skolan, fysik, samhäll och engelska stod på schemat och det gick ganska fort så de va skönt. har vart hemma ett tag nu, pluggat lite, ätit och nu dricker jag lite kaffe för att bli lite pigg för ska strax röra mig mot fors för att göra något jag inte gjort på 2 år, sjunga i kör. kan bli hur bra som helst!
imorgon har jag ännu en fin sovmorgon till 11.40, sen en ganska kort skoldag sen måste jag plugga en del och sen det bästa till kvällen, intervall/flexpass på friskis! ser framemot helgen, mycket bra grejer inplanerade hihih.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0