Om vi hörde hjärtat slå, under asfalten, under köpcentren, skulle vi lyssna då?

lördag idag, helg osv! dock spenderar jag kvällen helt ensam här hemma, har dock massa frukt och läkerol och världens bästa soffa så det känns helt okej, ganska skönt med såna här kvällar ibland. igårkväll blev det en ben&jerrys framför två filmer med älskling och mami, mys! gick upp vid halv tolv idag, åt frukost och resten av glassen och tittade klart en film. vid fyra åkte drog leo, och efter det har jag gått en promenad med mami&sis, ätit, duschat och degat. fest va tänkt denna kväll men blev icke så, kanske bra att vila upp sig lite eftersom jag har drabbats av en sjuk trötthet senaste tiden. imorgon måste jag plugga, ska se till att emelie gör mig sällskap hihi, sen träning och bio på kvällen, sounds great!
puss


jobbigt att titta på såna här bilder när man är blek som ett lakan nu för tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0