onsdag

förstår inte hur oerhört mycket man kan frysa. det ända jag fasar för innan jag går till skolan är kylan, både på vägen dit, under hela dagen inne i skolan, och inte minst på hem vägen. idag var det verkligen inte nådigt när jag gick hem, tvekade på om jag verkligen skulle klara hela vägen hem. nu sitter jag med en fet halsduk och gosfilten och försöker tina lite. har precis ätit en apelsin i väntan på maten som strax är klar och det är bra för jag är hungrig. om cirkus två timmar är det dags för lite kör som jag ser fram emot, känns som ett bra beslut att börja sjunga lite igen faktiskt! på dessa två timmar innan måste.jag.plugga! för när jag kommer hem ikväll tänker jag spendera tiden med min bästa. pricken över it måste nog vara att jag slipper gå och lägga mig helt själv i en iskall säng och behöva ligga intryckt mot elementet ungefär en kvart.
jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0