We both knew this type of life didn’t come with instructions

har precis tagit en promenad och sen kört lite styrketräning hemma, skönt! va tänkt att jag skulle köra ett pass på friskis med julia men orkade verkligen inte ta mig dit, ingen motivation alls.
igår va en bra dag med världens bästa kille också. badhuset, bio och middag på akropolis hann vi med! sen sov vi här och idag har vi typ degat tills han åkte hem. love!
ska äta upp mina avocadomackor och frukt, sen ta en dusch och städa rummet. måste ladda psykiskt inför imorgon då skolan börjar igen, sörjer lite för att två av mina underbara sovmornar har tagits bort, men ändå rätt skönt att sluta ett varje måndag. aja, måste göra lite nytta
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0