We gotta live it up til it's gone, Cuz we won't be around too long

känns som att livet rullar på i en rätt bra fart och spenderar inte allt för mycket tid vid datan oså.
senaste dagarna har jag iallafall hunnit umgås med vänner, spelat spel och käkat pizza, överraskat emelie på hennes födelsedag med muffins, godis och film, pluggat och tränat med julia, lagat mat och myst med leo och bror&emma och igår firade jag världens bästa vän! har också sagt hejdå till världens bästa andrea, fast inte hejdå för vi kommer ju träffas ofta även fast hon flyttat cirkus 12 mil härifrån, men fyfan va tungt det känns att inte kunna ringa och säga, vi ses om en kvart på vilsta stigen. men det fixar sig och förhoppningsvis spenderar jag nästa helg hos henne i stockholm!

lördag idag och bara två dagar till skolan, känns inte okej men. idag ska jag mysa hela dagen med bästa killen, kan inte bli bättre.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0